Onderscheidend klantgericht handelen
Onderscheidend klantgericht handelen
“Een 8 is wat een klant verwacht.” Klanttevredenheid is dé tool om te meten hoe de kwaliteit van je dienst, product en zeker ook het contact met je medewerker wordt ervaren. Is de klantgerichtheid van onderscheidend niveau of ligt hier een mogelijkheid tot groei? In deze training leer je om op een onderscheidend niveau te communiceren met zowel jouw externe klant als in de interne organisatie. Het doel is hiermee een actieve bijdrage te leveren aan het imago van de organisatie door de verwachting van de klant te overtreffen.
Na deze training ben je in staat:
- Onderscheidend te communiceren met je interne en externe klant
- Onderscheidend te communiceren aan de telefoon
- Om effectief samen te werken met collega’s en leidinggevenden
- De wetten van positieve beïnvloeding effectief toe te passen
- Je eigen stemming op een positieve manier te beïnvloeden
- Een effectieve bijdrage te leveren aan het optimaliseren van interne bedrijfsprocessen
- Een actieve bijdrage te leveren aan een professionele bedrijfscultuur
- Op een professionele manier feedback te geven en te ontvangen
- Weerstand om te buigen naar gezamenlijke overeenstemming
Duur: 4 dagen, één dag per maand
Data: Diverse startdata
Investering: € 2395,- exclusief BTW
Groep: Maximaal 10 personen
Nb: Alle trainingen van Mindstage worden ook aangeboden als interne trajecten. Hierbij worden casuïstiek gebaseerd op de organisatie en zal in overeenstemming met de opdrachtgever een maattraject worden gecreëerd.
